zaterdag 7 februari 2015

NIEUWE QUAKER HAVERMOUT REPEN

Dit jaar had ik, zoals bij elk begin van een nieuw jaar, weer een goed voornemen: meer sporten en wat gezonder gaan eten. Ik ben niet op een dieet o.i.d, dit werkt toch niet voor mij maar wat afwisselender eten en meer sporten. Tegenwoordig eet ik weer veel havermout, hmm love it! En Quaker komt met iets nieuws: havermout repen in twee verschillende smaken.


Quaker havermout is super voedzaam als ontbijt. Een bord havermout en je zit meteen goed vol, bovendien zitten er veel vezels in wat weer goed is voor je spijsvertering. Maar nu kun je ook als tussendoortje van Quakers havermout genieten. Klinkt goed toch?


Er zijn twee smaken:
- Golden Syrup
- Framboos & Granaatappel



 De verpakkingen zien er al mooi uit. Ja, ik ben nogal gevoelig voor dit soort dingen haha. 




 De ingrediĆ«nten van de Golden Syrup repen.




Deze leek me erg lekker, ik ben gek op framboos dus dit moest wel een winnaar zijn.


 De ingrediĆ«nten.


Beide repen heb ik inmiddels geproefd en ze zijn echt heel lekker. Meestal ben ik niet zo van de muesli repen maar deze vallen zeker in de smaak! Ik eet ze als ik net heb gesport of neem ze mee als tussendoortje als ik ergens heen moet. 

Quaker havermout repen zijn te koop in de supermarkt en kosten €2,15 per vijf repen.




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!