zondag 8 februari 2015

INSTAWEEK FEBRUARI #2

Boer Zoekt Vrouw, foto's maken, veel wandelingen. Ik had een fijne week. Kijk je mee?


Deze week ging ik weer aan de slag met de foto's voor Instaweek. Dat was nog een hoop werk aangezien ik nogal achter liep.


Zondag gingen we eventjes het Delftse Hout in en besloten toen te gaan lunchen bij ons favoriete tentje Jans. Ik neem er altijd boterhammen met eiersalade, zo lekker!


Zondag was het weer tijd voor Boer Zoekt Vrouw! En dat kan natuurlijk niet zonder kopje thee met een bastogne koek. 


Op tv zag ik een reclame van nieuwe Quaker havermout repen. Tegenwoordig eet ik weer wat meer havermout en dit leek me een lekker tussendoortje. Het artikel over deze gezonde repen vind je hier


Isa en Peanut waren weer heerlijk aan het knuffelen. Vind het zo fijn dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden.



Eindelijk kreeg ik woensdag mijn nieuwe schoenen binnen voor het sporten! Ben er super blij mee, ze zijn zo mooi en zitten precies goed. Ik had Puma sportschoenen alleen ben ik die bij de verhuizing (voordat we naar Australiƫ gingen, kwijtgeraakt). Vind het wel fijn dat ik deze alleen indoor gebruik want vind ze te mooi wit om ze buiten te dragen haha.



Donderdag werden we verrast met een laagje sneeuw. Isa vond het helemaal leuk en tijdens onze wandeling 's ochtends maakte ik deze foto. <3



 Daarna was ze lekker moe dus kon ik aan de slag met vooruit werken.


Ik kreeg de nieuwe Viva Glam Miley Cyrus lipstick en lipglass binnen. Dus het was meteen foto's maken en artikel schrijven. 


's Middags kroop ik op de bank met een boek en chocolaatjes. Yummie!

En dit was mijn week. Vandaag ga ik naar Huyser Boekwinkel in Delft om mijn bakboek van Menno te laten signeren! Mijn vriend gaat morgen weer aan het werk dus ga ik aan de schoonmaak. En verder zie ik wel hoe ik mijn week volmaak.


Have a nice sunday! 
Liefs.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!