vrijdag 6 februari 2015

ANDRELON OIL & CARE KROESCONTROL SERUM

Eens in de zes weken ga ik naar de kapper. Heerlijk vind ik dat, je weer even lekker in de watten laten leggen. Het enige probleem is dat mijn haar in de winterperiode heel droog en pluizig word. Er werd me dan ook sterk aangeraden een serum te gebruiken na het wassen van mijn haar en als het droog is. Ik ging op zoek en kwam uit bij de Andrélon Oil & Care kroescontrol serum. 



Dit serum wordt gebruikt bij kroes en pluis haar. Je kunt het gebruiken nadat je je haar hebt gewassen en op droog haar. Ik gebruik het op het moment beide keren omdat ik droog en pluizig haar heb. 


 Het flesje werkt met een pompje, heel fijn en handig.


Het serum.


 Oké, let's test! Hier heb ik niks in mijn haar gedaan.


 Tijd voor het serum!


En na. Ik zie toch wel echt een verschil! Het pluizige is als sneeuw voor de zon verdwenen en mijn haar is zacht en gevoed.




De olie werkt erg goed en maakt je haar niet vet. Als ik een serum gebruik moet het echt geen vette serum zijn. Ik zit er niet op te wachten om iedere dag mijn haar te wassen. Dit serum doet dit dus niet en kan ik dagen achter elkaar gebruiken. Ik ben er dol op en breng het vooral aan in de puntjes. 

De Andrélon Oil & Care kroescontrol serum is te koop bij de drogist en kost €6,99.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!