maandag 4 augustus 2014

RITUALS FLOWER SHOWER

Wat een heerlijk merk is Rituals toch. Iedere keer word ik weer verrast door de heerlijke geuren. Sinds april is er de Limited Edition Flowers of India collectie. Vrolijke verpakkingen, een fijne, frisse geur en weer genoeg plezier voor in de douche.


Ik liep de Rituals hier in Delft binnen en mijn oog viel meteen op de bijzondere flacon van de shower gel. Die moest ik hebben! Helemaal blij liep ik met mijn Flower Shower gel de winkel uit. Op naar huis, waar ik hem meteen uitprobeerde. 

In India worden verse, geurige bloemen gezien als een symbool van liefde en toewijding. Vandaar de naam Flowers of India. Vooral de lotus is een bijzondere bloem in dit land. In alle producten vind je daarom ook veel lotus terug maar ook bergamot. 


We kennen ze allemaal wel. De 'foaming shower gel sensation' shower gels van Rituals. Ik weet nog goed dat mijn moeder haar eerste shower gel kocht van Rituals. Toen ze onder de douche vandaan kwam vertelde ze dat ze schrok omdat er zoveel schuim vanaf kwam wat ze niet had verwacht, haha! 


Dat vind ik zo leuk aan deze producten van Rituals, het begint met een klein beetje gel (waardoor ik er eigenlijk uit automatisme nog maar wat bij doe omdat ik de indruk heb dat het anders te weinig is) maar eindigt in een ware schuim sensatie.


 De ingrediĆ«nten. Beetje lastig te lezen, sorry hiervoor. 


De flacon heeft een fijn pompje waarmee je gemakkelijk kunt doseren. Zoals ik eerder al zei: let op dat je niet teveel gebruikt, er komt een hele hoop schuim vanaf namelijk.


 FOAM!




Ik was sowieso al fan van de douche producten van Rituals maar deze is nu echt een van mijn favorieten. De geur is echt heel erg lekker. In sommige gevallen vind ik bloemen geuren niet heel geslaagd en vaak overheersend. Rituals Flowers of India doet het heel goed en heeft precies het goede evenwicht gevonden tussen bloemig en fris. In een fles zit 200 ml dus daar kun je ook een poos mee vooruit.

Rituals Flowers of India shower gel kost €8,00 en is te koop in de Rituals filialen of online.  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!