woensdag 23 juli 2014

DE NIEUWE ANDRÉLON KERATINE REPAIR LIJN

Mijn haar kon na Australië wel een flinke boost gebruiken. Door alle zon, de andere weersomstandigheden en het zout van de zee was mijn haar flink beschadigd en had ik veel dode punten. Die dode punten zijn inmiddels opgelost door middel van een goede knipbeurt maar dat beschadigde kon nog wel iets aan gebeuren. Gelukkig is daar Andrélon, mijn redder in nood, met de nieuwe Keratine Repair lijn. Speciaal om beschadigd haar grondig te herstellen en verzorgen.



De lijn bestaat in totaal uit maar liefst zes producten:

- Keratine Repair Shampoo: €3,29
- Keratine Repair Intensieve Conditioner: €4,59
- Keratine Repair Ieder dag 1 minuut masker: €4,99
- Keratine Repair Serum Oil: €7,99
- Keratine Repair Intensieve Herstellende Crème: €4,59
- Keratine Repair Anti-klit Spray: €4,99

Ikzelf heb drie producten in huis gehaald; de shampoo, conditioner en crème. Dit zijn de producten die ik het meest regelmatig gebruik.




Zoals we gewend zijn komt ook deze nieuwe lijn in de mooie paars geschubde verpakking. Lekker herkenbaar, ligt fijn in de hand en tsja .. het is gewoon Andrélon!


Op de achterkant staat wat meer informatie over wat deze lijn nu eigenlijk voor je haar doet. Zoals je kunt lezen herstelt Keratine Repair het eiwit dat van nature in je haar zit. 


De ingrediënten.



De structuur van de shampoo is fijn. Het is makkelijk te verdelen en over de werking kan ik heel kort zijn: het is een goede shampoo die zijn werk uitstekend doet! Had ik ook niet anders verwacht van Andrélon. Het maakt mijn haar glad, glanzend en pluisvrij. De dode puntjes die ik had voelde meteen een stuk zachter aan.


Dan de conditioner. Ik gebruik áltijd conditioner nadat ik de shampoo uit mijn haar heb gespoeld. Ik heb dik haar wat nogal lastig uit te borstelen is. Conditioner is voor mij dus onmisbaar. Ik gebruik het alleen in de puntjes omdat anders mijn haar sneller vet wordt. 


De ingrediënten van de Andrélon Keratine Repair Conditioner.



Het verschil qua structuur tussen de shampoo en conditioner is heel goed te zien. De conditioner is dik en cremeriger dan de shampoo. Dit vind ik juist fijn omdat het dan beter door je haar te verdelen is. Ook over deze conditioner ben ik heel erg enthousiast. Wat ik nog niet eerder heb genoemd is de heerlijke geur van de producten. Mmmm .. Deze conditioner zorgt dat ik mijn haren weer zonder gevecht kan uitborstelen. YES!


En als laatste de Keratine Repair Crème. Volgens mij heb ik, zonder overdrijven, een stuk over vijf verschillende pompjes van dit spul in mijn huis staan. Ietwat gênant maar ik houd echt van de crèmes van Andrélon. Ze ruiken goddelijk, maken je haar zacht en glanzend en zorgt ervoor dat je haar beter in model blijft. Ook deze crème doet dat weer. 


Het pompje zorgt dat je heel erg goed kunt doseren en dus nooit teveel pakt.


Ingrediënten lijst.


De crème is dikkig maar ook vloeibaar.


Andrélon heeft me absoluut weten te overtuigen met deze Keratine Repair lijn. Ik heb nu nog maar drie producten uitgeprobeerd maar hier ben ik al lyrisch over. Ik merk dat mijn haar goed gevoed en verzorgd wordt. Het ziet er beter en gezonder uit en dat na een paar keer gebruik. Ben je op zoek naar een oplossing voor jou beschadigde haar of wil je gewoon eens wat nieuwe lekkere, goed werkende producten proberen? Dan is de Andrélon Keratine Repair lijn een super goede keus!

De Andrélon Keratine Repair producten zijn nu te koop bij de drogist.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!