dinsdag 6 mei 2014

MAC Ruby Woo & Relentlessly Red

Matte lipsticks, ik ben er dol op. Glinstertjes vind ik mooi maar mat vind ik toch net iets chiquer. Vandaag laat ik jullie twee geweldige matte lipsticks van MAC zien: Ruby Woo en Relentlessly Red.


Ik hoef er volgens mij bijna niks over te zeggen, dit spreekt toch voor zich. Prachtige rode kleuren. Zoals je ziet is de Ruby Woo kleur heel mooi donkerrood en Relentlessly Red is een lichtere kleur die wat meer neigt naar roze.


MAC heeft zoveel lipsticks dat het moeilijk is om er een keuze uit te maken. Ik kan wel zeggen dat ik heel erg blij ben met deze twee.


Tijd om te swatchen! Ik blijf me verbazen hoe schitterend mooi het pigment in de MAC lipsticks is. De bovenste is Ruby Woo en onder zie je Relentlessly Red. 



Tijd om te kijken hoe ze op mijn lippen staan. Op deze foto heb ik niks op mijn lippen. 


Als eerste de beurt aan Ruby Woo, de lipstick waar Rihanna haar RiRi Woo op inspireerde. 


Ik vind dit een prachtige klassiek rode kleur. Love it!


Ik baal dat mijn camera deze foto's niet goed scherp stelt, sorry hiervoor. Op de volgende foto is het wat beter te zien.


Beter! Op deze foto kun je goed zien dat deze kleur wat lichter roze is dan de Ruby Woo. Ik kan wel zeggen dat dit echt een favoriet van me is nu. Ik heb hem tot nu toe bijna elke dag gedragen. 


Wiehoee I love MAC lipsticks! Ik vind ze allebei erg mooi, ik ben altijd fan geweest van rode lipsticks en mijn vriend vind het ook altijd mooi bij me staan. Toch neig ik nu iets meer naar Relentlessly Red omdat het zo'n aparte kleur heeft. De textuur is fijn. Het zijn geen hele romige lipsticks maar ze zijn prima op je lippen te smeren. Ze dekken heel mooi en blijven lang zitten. 

De MAC lipsticks kosten €18,50 per stuk en zijn te koop bij de MAC Counters, online en bij de Bijenkorf.




6 opmerkingen:

  1. wat een beauty's <3 Ze staan je ook super mooi/chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa beauty's! Ik heb Ruby Woo ook en ben er ook verliefd op geworden. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kleuren, Relentlessly Red blijft echt prachtig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren. Ruby Woo is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind matte lipsticks zo mooi, ook deze zijn prachtig. Vooral Ruby Woo!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!