maandag 28 april 2014

MAC blush Dainty

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik denk dat ik blush verslaafd ben. Sinds ik de prachtige blush van MAC in huis heb krijg ik er geen genoeg van. 


Een van de populairste blushes van MAC is Dainty. Nu was ik nooit zo van de blush maar toch kon ik deze niet weerstaan.


Wat een plaatje! De kleur is zacht roze en past bijna bij iedere huidskleur. 






Als je de blush openmaakt zie je dat er een plastic 'kapje' op ligt. Heel fijn, zo weet je zeker dat de blush niet beschadigd. 




Dainty is mooi zachtroze met een lichte glans. Wat je misschien opvalt aan de rand van het doosje is dat de blush wat stoffig is. De blush is gebakken wat er dus voor zorgt dat het wat droog is. Er komt wel precies genoeg kleur vanaf, niet te heftig maar precies goed.


De swatches! Kijk hoe mooi roze.


Mét flits.




Ik vind 'm zo ontzettend mooi. De kleur is echt perfect voor mij, je ziet 'm goed maar is niet heel flets.


Iedere dag draag ik deze blush, dat zegt wel iets over de kwaliteit en hoe goed 'ie is denk ik. Ja, ik snap nu heel goed waarom dit een van de populairste blushes van MAC is. 

De MAC blush Dainty kost €24,00 en is te koop bij de MAC Counters en de Bijenkorf.




11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi product! Ik snap dat je verslaafd bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt een prachtige kleur <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wauw, wat een mooi subtiel kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kleur en wat een mooie foto's heb je gemaakt. Ik hoor echt zo veel goeds over deze kleur. Hij lijkt me heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een supermooi kleurtje! Zou deze ook wel willen hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, erg mooi! Deze is binnenkort ook voor mij! (;

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtig kleurtje dit! Ik snap je verslaving ;). Ga deze ook maar eens op mijn wishlist zetten. Mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat je prachtig! Mooi en subtiel!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!