woensdag 26 februari 2014

Garnier Micellair Reinigingswater

Micellair water is dé nieuwe hype op reinigingsgebied. Bioderma begon en vele merken volgen nu, gelukkig maar want Bioderma is nogal prijzig. Garnier heeft nu ook een Micellair reinigingswater ontwikkelt, een goedkopere. Me like! 


Een product om al je make-up te verwijderen dus voor zowel je lippen, ogen en gezicht. Micellair reinigingswater is de laatste tijd razend populair omdat je hiermee zowel make-up verwijdert als je gezicht meteen reinigt wat inhoud dat je daarna geen ander reinigingsproduct meer hoeft te gebruiken. Normaal gesproken reinig ik mijn gezicht met reinigingsmelk maar ik betrap mezelf erop, sinds ik in Australië zit, dat ik geen zin heb om mijn gezicht schoon te maken met melk en daarna met tonic. Daarin is dit dé oplossing: snel en effectief.


Het water zit in een mooie grote, transparante fles. 
Kleine opmerking: op mijn fles staat alles in het Engels omdat ik hem hier in Australië heb gekocht.


Waar ik meteen al blij mee was is dat het een grote fles is. Er zit dan ook 400 ml aan product in waar je, volgens Garnier, 200 keer je gezicht mee kunt schoonmaken. 


Op de achterkant wordt nog even uitgelegd hoe je het product moet gebruiken en waarom dit anders is dan andere reinigers. Het gebruik ervan is heel simpel. Je neemt een wattenschijfje, sprenkelt er wat van het Micellair water op en verspreid dit over je gezicht. 




Doseren gaat heel gemakkelijk, je hoeft niet bang te zijn dat er ineens teveel van het product uit het flesje komt. Dit gaat heel geleidelijk waardoor je altijd precies de juiste hoeveelheid hebt.


Ik ben helemaal blown away door wat Garnier hier heeft gedaan! Het haalt je make-up perfect weg zoals het beloofd, bovendien droogt het mijn huid niet uit en laat het geen vervelend vettig of plakkerig laagje achter. Wat me opviel is dat je relatief weinig nodig hebt en dus zuinig is in gebruik. Er zit niet echt een geur aan het product, wat ook wel weer fijn is. 

Het Micellair Reinigingswater van Garnier is nu bij de drogist te koop en kost €6,49.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!