donderdag 15 augustus 2013

The Body Shop Honeymania

Honing is het beste vriendje van ieders huid denk ik zo. Het streelt, hydrateert, voed en maakt je huid weer helemaal blij. The Body Shop gaat alle honingliefhebbers nóg blijer maken door een aantal schitterende honing producten voor bad en body te introduceren in het vaste assortiment. Bzzzz .. kijk je mee welke producten dit dan zijn?



Toen ik hoorde dat The Body Shop binnenkort komt met een heuze 'Honeymania' lijn sprong ik een gat in de lucht. Zeker als je hoort en leest wát voor producten. De geur en het gevoel van de heerlijke honing komt je al tegemoet voordat je er echt aan hebt geroken. Het fijne van deze producten is ook dat het allemaal van Community Fair Trade-honing uit Ethiopie wordt gemaakt. Dus je kunt met een gerust hart gaan genieten van de 'Honeymania' collectie. 

Genoeg gekletst, ik ga je meenemen door de splinternieuwe bad en body producten. 


Body Scrub
Een romige, goede scrub. Dat is die van Honeymania. De scrub is mild maar werkt wel zo goed dat je je dode huidcellen meteen gedag kunt zwaaien. Plus weer dat heerlijke geurtje. Ik krijg er nog  geen genoeg van, jullie wel?



Soap
My favourite van de hele collectie! Dit schattige zeepje. Kijk die bij, hoe lief is dit dan? De zeep kun je gebruiken om heerlijke zachte handjes te krijgen maar hij is multifunctioneel want ook onder de douche is deze zeep verrukkelijk. 



Honeymania Eau de toilette
Heb je alle producten uit de Honeymania collectie op je huidje gesmeerd en kan je nog geen genoeg krijgen van de geur van honing? Versterk 'm dan nog eens door je huid een beetje te be-sprayen met de Honeymania eau de toilette. 




Shower gel
De shower gel bevat hydraterende glycerine en honing en ook een klein beetje SLES. Deze douche gel is iets dikkiger van structuur maar daarom (vind ik) extra lekker! Heb je een gevoelige en droge huid dan is dit misschien niet het product voor jou vanwege de SLES en de parfum die het bevat. 



Bubble Bath Melt
Je lichaam onderdompelen in een bad vol met heerlijke zachte honing. Wie wil dat nou niet? Met de Bubble Bath Melt wordt dit werkelijkheid. Eenmaal in het bad gaat 'ie heel lichtjes schuimen. Helaas voor mij heb ik geen bad maar je kunt dit ook prima onder de douche gebruiken. Tip: omdat de Bath Melt zo vloeibaar is kun je deze ook overgieten in een reisflesje (eventueel met pompje) zodat je hem wat makkelijker onder de douche kunt gebruiken.


Lip Balm
Lip balms, ik kan er niet genoeg van in huis of in mijn tas hebben. Altijd handig voor onderweg en nooit meer schrale of onverzorgde lippen. En nu is dat zeker verleden tijd want er komt ook een lip balm verreikt met klein beetje honing. Deze lip balm is smeuïg, kleurloos, plakloos en glijd moeiteloos over je lippen. Likje over je lippen? Ook geen probleem want de lip balm smaakt een heel klein beetje zoetig. 


Body Butter
Alle body butters van The Body Shop vind ik heeeeeeerlijk! Ik heb niet echt een droge huid maar ik gebruik ze alsnog met veel plezier. Natuurlijk komt er dan ook een body butter verreikt met honing in de schappen te liggen. Helemaal ideaal voor mensen met een droog huidje die wel een extraatje kunnen gebruiken. De butter ruikt, hoe kan het ook anders, zalig zoet. 


  • Body Scrub: €15,-
  • Soap: €3,50
  • Eau de toilette: €14,-
  • Shower gel: €7,-
  • Bubble Bath Melt: €12,-
  • Lip balm: €5,50
  • Body butter: €16,-




Oké, na het schrijven van dit artikel loopt het water me al in de mond. Deze collectie vind ik nu al één van de beste die The Body Shop heeft (gaat hebben). Ik kan niet wachten tot het zover is, helaas nog even wachten want Honeymania ligt vanaf 26 augustus in de winkel en is dan ook online te bestellen. Nou ik ga in ieder geval alvast voor de deur liggen. En jullie?

De collectie van Honeymania ligt dus vanaf 26 augustus in de winkels. 




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!